Tot uw dienst: de servicedesk van Cultuurconnect

bib
2
08/10/2018
Deel dit artikel:
teamfoto van het hele team Servicemanagement

Helpdesk wordt servicedesk

Op de helpdesk van Cultuurconnect geven onze medewerkers jullie elke dag kwalitatieve ondersteuning bij technische en functionele vragen en problemen. Elke maand verwerken we ongeveer 900 nieuwe tickets, die bijna allemaal binnen de 5 werkdagen zijn opgelost.

Maar op de helpdesk doen we meer dan alleen helpen. We geven ook opleidingen, doen implementaties van nieuwe systemen, zijn bezig met catalografie en werken elke dag hard om de bestaande Cultuurconnect-diensten te optimaliseren. Daarom wordt de helpdesk van Cultuurconnect vanaf vandaag de servicedesk.

Aan de werking en kwaliteit verandert niks: onze medewerkers staan jullie nog steeds graag met raad en daad bij. We evalueren voortdurend de klantentevredenheid en streven er dagelijks naar jullie een topservice te bieden.

Contacteer ons

  • Voor technische en functionele vragen over onze diensten;
  • In het uitzonderlijke geval dat een volledige dienst uitvalt (= site down);
  • Voor updates over een algemeen probleem of gepland onderhoud aan een dienst;
  • Voor veelgestelde vragen, opleidingen, of info over de diensten;

contacteer je de servicedesk op het online servicedeskportaal of via mail op servicedesk@cultuurconnect.be

Voor meldingen over een provinciaal bibliotheeksysteem kan je ook terecht op het servicedeskportaal of via mail of telefoon bij de afzonderlijke servicedesks:

  • servicedesklimburg@cultuurconnect.be (02 213 10 58)
  • servicedeskovinob@cultuurconnect.be (02 213 10 58)
  • servicedeskwinob@cultuurconnect.be (02 213 10 58)
  • servicedeskvlaamsbrabant@cultuurconnect.be (02 213 10 04)
  • servicedeskantwerpen@cultuurconnect.be (02 213 10 59)

Voor dringende meldingen buiten de kantooruren hebben we volgende permanentieregeling.

Voor klachten, suggesties of feedback over onze diensten en/of servicedesk: servicemanager@cultuurconnect.be.

Auteur

Stefaan Aesseloos

Teamcoach